.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
افزايش 15 درصدي درآمد مالياتي در مازندران

رئيس سازمان امور اقتصادي و دارايي مازندران گفت: در دو ماهه اول سال 90 شاهد افزايش 15 درصدي درآمد مالياتي نسبت به مدت مشابه سال گذشته بوده‌ايم.

محمود شعبان زاده در حاشيه شانزدهمين ديدار مردمي استاندار و مديران كل مازندران با مردم سوادكوه در اين شهرستان با اشاره به اين مطلب كه 40 درصد از درآمد كل كشور از ماليات بدست ميآيد، بيان داشت: ‌در سال گذشته و امسال شاهد روند رو به رشدي در اخذ ماليات بوده‌ايم.
وي از كاهش 8 درصدي اخذ ماليات در سال 88 خبر داد و گفت: ‌در سال 89 شاهد افزايش 18 درصدي درآمد مالياتي و در دو ماهه اول سال 90 نيز شاهد افزايش 15 درصدي درآمد مالياتي نسبت به ماه مشابه سال گذشته بوده ايم.
رئيس سازمان امور اقتصادي و دارايي مازندران با تاكيد بر اينكه هر چه چرخه اقتصادي بهتر بچرخد، شاهد افزايش درآمد مالياتي هستيم، گفت:‌ افزايش ماليات، افزايش توسعه و پيشرفت جامعه را فراهم مي‌آورد.
شعبان‌زاده، شناخت عوامل پرداخت كننده ماليات و شناسايي و كشف منابع جديد مالياتي را راهكار مناسبي براي افزايش درآمد مالياتي ذكر كرد و گفت:‌ سمت و سوي پرداخت و دريافت ماليات به سوي سيستمي و به روز پيش مي‌رود.
وي با اشاره به اينكه در ابتداي نهادينه شدن فرهنگ مالياتي هستيم، افزود: ‌تغيير از روش سنتي دريافت و پرداخت ماليات به روش سيستمي موجب سهل الوصول‌تر شدن افزايش درآمد مالياتي مي‌شود.
رئيس سازمان امور اقتصادي و دارايي مازندران با بيان اين مطلب كه هر چه ماليات بيشتر وصول شود به نفع توسعه استان است و 50 درصد درآمد حاصل از مازاد آن بر اساس قانون بودجه به استان بر مي‌گردد، افزود: از 560 ميليارد ريال مازاد درآمد مازندران، 230 ميليارد ريال آن به استان برگشت كه 20 درصد صرف هزينه‌هاي جاري و 80 درصد صرف هزينه‌هاي عمراني مي‌شود.فارس/1290


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.092 seconds.